Blog

הרובוטיקה העולמית 2020

הרובוטיקה העולמית 2020

כאמור נשיא הפדרציה הבינלאומית לרובוטיקה (הפדרציה הבינלאומית לרובוטיקה), מילטון גורי, מספר הרובוטים הפועלים במפעלים ברחבי העולם הגיע לרמה הגבוהה ביותר בהיסטוריה. הודות לייצור ואוטומציה חכמים, נתון זה הגיע ל 85% תוך 5 שנים (2014-2019). את הירידה הנוכחית של 12% במכירות ניתן להסביר בזמנים הקשים שחוו שני מגזרי הלקוחות העיקריים. מגזרים אלה הם תחומי רכב וחשמל / אלקטרוניקה.

“בנוסף, ההשפעות של מגיפת הנגיף הכלילי על הכלכלה העולמית וההשלכות של תופעות אלה לא חושבו במלואן”, מוסיף מילטון גורי. החודשים הנותרים של שנת 2020 יעוצבו על ידי התאמה למצב הרגיל החדש. ספקי הרובוט יתעדכנו בעצמם בדרישות ליישומים חדשים ולפתרונות מתפתחים. השנה לא צפויות עליות הזמנות גדולות.

סין עשויה להיות יוצאת דופן בהקשר זה. מכיוון שמקרה וירוס הכורון הראשון נראה בווהאן שבסין בדצמבר 2019 והמדינה כבר נמצאת בתהליך התאוששות ברבעון השני. כלכלות אחרות עומדות על פרשת דרכים.

עם זאת, עשויים לחלוף מספר חודשים עד שחוויות אלה יהפכו לפרויקטים אוטומטיים ולדרישת רובוטים. ההתאוששות תיראה בשנת 2021, אך ייתכן שיהיה צורך להמתין עד 2022 או 2023 כדי להגיע לרמות לפני המשבר”.

אסיה, אירופה ויבשת אמריקה – רובוטיקה – סקירה כללית

אסיה היא עדיין השוק החזק ביותר עבור רובוטים תעשייתיים. בשנת 2019 מספר המניות התפעוליות בסין, המעצמה הגדולה ביותר באזור, גדל ב -21% והגיע ל -783,000 יחידות. ביפן יש 355,000 יחידות, גידול של 12%. הודו, העוקבת אחר מדינות אלה, מחזיקה בשיא חדש של 26300 יחידות עם עלייה של 15%. בחמש השנים האחרונות הודו הכפילה את מספר הרובוטים התעשייתיים הפועלים במפעלי המדינה שלה.

בהתבסס על מספר הרובוטים שהותקנו לאחרונה, אסיה עומדת ב -2 / 3 מכלל ההיצע העולמי. למרות ש 140,500 רובוטים חדשים שנמכרו בסין עומדים מאחורי מספרי השיא בשנים 2018 ו- 2017, הם עדיין יותר מפי שניים מהנתונים שהגיעו לפני 5 שנים. (2014: 57,000 יחידות) בשני השווקים החזקים באסיה, ההתקנות האטו. יש ירידה של 9% בסין ו -10% ביפן.

רוב של 71% מהרובוטים החדשים בסין נרכשים מספקים זרים.  טחנות סיניות עדיין מספקות את מרבית השוק המקומי. ספקים זרים מספקים 29% מהיחידות שלהם לתעשיית הרכב, ואילו אצל הספקים הסיניים נתון זה הוא 12% בלבד. זו הסיבה שספקים זרים מושפעים יותר מהירידה בתעשיית הרכב הסינית מאשר מספקים מקומיים.

Leave a comment